Попадюк, Н. Б. (2018) Ефективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
|
Text
Download (92kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | Olena Zymovets |
Дата внесення: | 01 Квіт 2018 21:07 |
Останні зміни: | 01 Квіт 2018 21:14 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26886 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |