Ефективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мови

Попадюк, Н. Б. (2018) Ефективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.

[img]
Перегляд
Text
Download (92kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: Olena Zymovets
Дата внесення: 01 Квіт 2018 21:07
Останні зміни: 01 Квіт 2018 21:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26886

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу