Попадюк Н. Б. (2018) Ефективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Preview
IНТЕГРОВАНИЙ ПIДХIД ДО НАВЧАННЯ _СТАТТЯ_ ПОПАДЮК Н. Б._правка.pdf
Завантажити (92kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | Олена Анатоліївна Зимовець |
| Дата подачі: | 02 Квіт 2018 00:07 |
| Оновлення: | 02 Квіт 2018 00:14 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26886 |
| ДСТУ 8302:2015: | Попадюк Н. Б. Ефективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті. 2018. |


