Самомотивація як складова самоорганізації викладача у професійній діяльності

Мирончук, Н. М. (2018) Самомотивація як складова самоорганізації викладача у професійній діяльності. Проблеми освіти (88).

[img]
Перегляд
Text
Download (290kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано зміст та сутнісні ознаки самомотивації як складової самоорганізації особистості викладача вищої школи та рушійної сили його саморозвитку і самовдосконалення. Визначено сутність самомотивації як процесу спонукання особистістю себе до досягнення актуальних особистих цілей, як спрямовану дію на актуалізацію бажання та створення енергії для досягнення обраної цілі. Розкрито внутрішні механізми самомотивації викладача, показано її зв'язок із значущими для особистості цілями, рефлексією та вольовими процесами. Надано приклади вправ та прийомів, які використовуються в роботі з магістрантами з метою самоформування ними позитивної мотиваційної установки на успішну діяльність,

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: мотив; внутрішня мотивація; самомотивація; самоорганізація; викладач вищої школи; професійна діяльність
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Наталія Мирончук
Дата внесення: 26 Квіт 2018 21:25
Останні зміни: 26 Квіт 2018 21:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27010

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу