Аналіз співробітництва і партнерства як орієнтирів концепції "Нова українська школа"

Вознюк, О. В. (2018) Аналіз співробітництва і партнерства як орієнтирів концепції "Нова українська школа". Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи, 1. с. 29-37.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У Концепції "Нова українська школа" утверджується педагогіка партнерства, яка у педагогічну сферу феномен партнерства увійшов з соціально-трудової та економічної сфер, де він реалізується як специфічний механізм суспільних відносин між державними органами, представниками трудящих і роботодавцями, як спосіб взаємодії між різними соціальними групами.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 26 Квіт 2018 21:25
Останні зміни: 26 Квіт 2018 21:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27011

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу