Психолого-педагогічні та соціально-педагогічні фактори моральної самоактуалізації студентів

Люріна Т. І. (2008) Психолого-педагогічні та соціально-педагогічні фактори моральної самоактуалізації студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). С. 36–41.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (143kB) | Preview

Анотація

Розглянуто сучасні тенденції формування ціннісних орієнтацій особистості студента в контексті духовного простору освітнього менеджменту. Проаналізовано моральний компонент навчальної діяльності, що передбачає наявність моральних норм та принципів, культурних надбань та соціально-морального досвіду, яким керуються викладачі та студенти в освітньому процесі і який має ефект зворотного зв’язку.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Користувач: Користувачі 254 не знайдено.
Дата подачі: 25 Вер 2009 11:34
Оновлення: 14 Серп 2015 19:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2713

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу