Психологічні особливості розвитку емпатії літературно обдарованих старшокласників

Гречуха І. А. (2018) Психологічні особливості розвитку емпатії літературно обдарованих старшокласників. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції, 3. С. 33–35.

[img]
Preview
Текст
Download (389kB) | Preview

Анотація

До вивчення проблеми розвитку дитячої обдарованості, у тому числі і літературної, долучилися як вітчизняні, так і зарубіжні психологи. Одними з перших, хто досліджував розвиток дитячої літературної творчості, були Х. Гізе, В.С. Соловйов, І. Гаупп, В. Штерн, Л.С. Виготський. В 60-70-ті роки своє продовження досліджувана проблема знайшла у працях П.І. Мазура, В.П.Ягункової; в 70-80-ті роки в роботах Н.Б. Берхіна, О.О. Мелік- Пашаєвого, З.М. Новлянської .

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 13 Черв 2018 17:08
Оновлення: 13 Черв 2018 17:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27144

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу