Гречуха, І. А.
(2018)
Психологічні особливості розвитку емпатії літературно обдарованих старшокласників.
Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції, 3.
с. 33-35.
Опис
До вивчення проблеми розвитку дитячої обдарованості, у тому числі і
літературної, долучилися як вітчизняні, так і зарубіжні психологи. Одними з
перших, хто досліджував розвиток дитячої літературної творчості, були
Х. Гізе, В.С. Соловйов, І. Гаупп, В. Штерн, Л.С. Виготський. В 60-70-ті роки
своє продовження досліджувана проблема знайшла у працях П.І. Мазура,
В.П.Ягункової; в 70-80-ті роки в роботах Н.Б. Берхіна, О.О. Мелік-
Пашаєвого, З.М. Новлянської .
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |