Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики

Сікора, Я. Б. (2008) Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 154-159.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (138kB) | Preview

Abstract

У статті аналізується одна з головних проблем компетентнісного підходу – створення технології формування професійної компетентності вчителя інформатики та педагогічних умов її формування. На основі контент-аналізу визначаються поняття "компетентність", "професійна компетентність". Виділено критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: лаборант Анна Стрельченко
Date Deposited: 25 Sep 2009 11:42
Last Modified: 14 Aug 2015 19:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2719

Actions (login required)

View Item View Item