Ефективність використання програмно-імітаційних комплексів як засобу формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей за результатами педагогічного експерименту

Антонюк Д. С. (2018) Ефективність використання програмно-імітаційних комплексів як засобу формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей за результатами педагогічного експерименту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (1 (92)). С. 23–29. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (504kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 25 Черв 2018 09:19
Оновлення: 25 Черв 2018 09:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27210

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу