Ефективність використання програмно-імітаційних комплексів як засобу формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей за результатами педагогічного експерименту

Антонюк, Д. С. (2018) Ефективність використання програмно-імітаційних комплексів як засобу формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей за результатами педагогічного експерименту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (1 (92)). pp. 23-29. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (504kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Олександр Сергійович Яценко
Date Deposited: 25 Jun 2018 09:19
Last Modified: 25 Jun 2018 09:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27210

Actions (login required)

View Item View Item