Consumer perception and buying decisions (the macaroni study)

Chetan R., Dhara S. (2018) Consumer perception and buying decisions (the macaroni study). Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук.

[img]
Preview
Текст
Download (54kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 13 Лип 2018 07:38
Оновлення: 13 Лип 2018 07:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27319

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу