Dudarchyk, V. (2018) Sponsorship as an element of marketing strategy. Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук.
|
Text
Download (71kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач, що депонує: | Л.П. Макарчук |
Дата внесення: | 16 Лип 2018 12:19 |
Останні зміни: | 16 Лип 2018 12:19 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27328 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |