Формування професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до роботи з розвитку мовлення школярів на уроках читання (з використанням творів образотворчого мистецтва)

Гордієнко О. А. (2014) Формування професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до роботи з розвитку мовлення школярів на уроках читання (з використанням творів образотворчого мистецтва). Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки (6). С. 133–137.

[img]
Попередньо
Текст
Download (253kB) | Попередньо

Анотація

У статті розглянуто актуальні проблеми формування професійної готовності студентів – майбутніх учителів початкової школи до роботи з розвитку мовлення на уроках читання, зокрема з використанням творів образотворчого мистецтва. Розкрито актуальність висвітлення розвивальних можливостей засобів мистецтва на уроках читання, проаналізовано місце зазначених питань у сучасних дослідженнях. З метою надання методичної допомоги студентам проілюстровано, де і як можна використати твори образотворчого мистецтва на уроках читання. Також зроблено висновки та окреслено перспективи подальшого дослідження в означеній галузі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: засоби образотворчого мистецтва, професійна готовність, педагогічна діяльність, аналіз твору, педагогічна творчість, емоційний і виховний вплив мистецьких та літературних творів.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Наукові установи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Внесення Користувача: ПК Кафедра
Дата подачі на зберігання: 07 Вер 2018 10:59
Останнє оновлення: 07 Вер 2018 10:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27387

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу