Бірук Н. П. (2018) Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка» (6/38). С. 38–48.
|
Текст
Download (359kB) | Preview |
Анотація
статті проаналізовано вживання дефініції «педагог- дослідник» і складність її однозначного тлумачення. Розглянуто проблему одночасного поєднання педагогічної та дослідницької діяльності у шкіль- ному середовищі. Акцентована увага на наукових підходах, на які має опиратися педагог вищої школи у своїй професійній діяльності для досяг- нення позитивних результатів. На основі аналізу наукових джерел описано рівні втілення педагогом дослідницьких проектів. Проведений діагносту- вальний етап експериментальної роботи серед представників українських науково-педагогічних шкіл дав змогу виокремити професійні, дослідницькі й особистісні групи характеристик педагога-дослідника. Усі категорії досліджуваних зійшлися на думці, що основними характерними рисами педагога-дослідника є креативність, професіоналізм і готовність до самовдосконалення, що і допомогло авторові сформулювати визначення категорії «педагог-дослідник» та зʼясувати ефективні показники його професійної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагог-дослідник, наукові підходи, рівні дослід- ницької діяльності, характерні риси педагога-дослідника, професійно- творчий розвиток |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 02 Жовт 2018 21:55 |
Оновлення: | 02 Жовт 2018 21:55 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27449 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |