Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності

Бірук, Н. П. (2018) Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка» (6/38). с. 38-48.

[img]
Перегляд
Text
Download (359kB) | Перегляд
Офіційний URL: https://doi.org/10.24919/2313-2094.6/38.119575

Опис

статті проаналізовано вживання дефініції «педагог- дослідник» і складність її однозначного тлумачення. Розглянуто проблему одночасного поєднання педагогічної та дослідницької діяльності у шкіль- ному середовищі. Акцентована увага на наукових підходах, на які має опиратися педагог вищої школи у своїй професійній діяльності для досяг- нення позитивних результатів. На основі аналізу наукових джерел описано рівні втілення педагогом дослідницьких проектів. Проведений діагносту- вальний етап експериментальної роботи серед представників українських науково-педагогічних шкіл дав змогу виокремити професійні, дослідницькі й особистісні групи характеристик педагога-дослідника. Усі категорії досліджуваних зійшлися на думці, що основними характерними рисами педагога-дослідника є креативність, професіоналізм і готовність до самовдосконалення, що і допомогло авторові сформулювати визначення категорії «педагог-дослідник» та зʼясувати ефективні показники його професійної діяльності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: педагог-дослідник, наукові підходи, рівні дослід- ницької діяльності, характерні риси педагога-дослідника, професійно- творчий розвиток
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 02 Жов 2018 21:55
Останні зміни: 02 Жов 2018 21:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27449

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу