Роль керівника науково-педагогічної школи у творчому зростанні особистості дослідника

Щербакова Н. П. (2012) Роль керівника науково-педагогічної школи у творчому зростанні особистості дослідника. Наукові записки : зб. праць молодих вчених та аспірантів ХГПА [Історико-педагогічні дослідження в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. аспірантів та молодих учених (Хмельницький, 18 жовт. 2012 р.)] (1). С. 236–241.

[img]
Preview
pdf
Download (376kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлюється роль наукової школи як однієї із форм дослідницької діяльності. Акцентується увага на значущості особистості керівника у становленні та діяльності школи. Наводиться класифікація особистісних рис керівника, необхідних для формування власної наукової школи та приклад їх реалізації у Житомирській науково-педагогічній школі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: науково-педагогічна школа, керівник наукової школи, особистісні якості керівника наукової школи
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 02 Жовт 2018 21:58
Оновлення: 02 Жовт 2018 22:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27455

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу