Types of emotional response to social advertisement

Kotlyarska K. (2018) Types of emotional response to social advertisement. Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук.

[img]
Preview
Текст
Download (71kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 10 Жовт 2018 09:57
Оновлення: 10 Жовт 2018 09:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27551

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу