Theoretical model of developing progress motivation of students with different professional experience

Lushchyk, A. (2018) Theoretical model of developing progress motivation of students with different professional experience. Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук.

[img]
Перегляд
Text
Download (172kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач, що депонує: Л.П. Макарчук
Дата внесення: 12 Жов 2018 10:57
Останні зміни: 12 Жов 2018 10:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27579

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу