Павленко, В. В.
(2018)
Педагогічні умови для розвитку креативності учнів у сучасному педагогічному процесі.
Проблеми освіти: збірник наукових праць, 88 (2).
с. 138-148.
Опис
У статті зазначено, що розвиток креативності школярів - це одна з принципових цілей освіти. Завданням у наш час є виховання такої особи, яка була б здатна ухвалювати самостійні розумні рішення, знаходити вихід з різних ситуацій. На основі аналізу літератури систематизовано підходи до розуміння креативності особистості у педагогіці та визначено основоположні. Виділені концептуальні ідеї щодо розвитку креативності учнів: у процесі навчання максимально враховуються особливості учня; особистість виступає суб'єктом діяльності. Визначені основні умови перетворення діяльності вчителя у креативну: усвідомлення себе як творця в педагогічному процесі; усвідомлення сутності, значення і завдань власної педагогічної діяльності, її мети; сприймання вихованця як особистості в педагогічному процесі (як об’єкт і суб’єкт виховання); усвідомлення власної креативної індивідуальності. У статті проаналізовано особистісні якості, властиві креативним людям: незалежність, висока толерантність до невизнаного, розвинені естетичні почуття та ін. Висвітлено основні психологічні умови, що сприяють розвитку креативності. Зазначено, що розвиток креативності залежить від
віку та рівня розумового розвитку учнів і самих учителів (поколінь). Розвиток креативності, орієнтований на добробут іншої людини, піклування про суспільство в цілому.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |