Педагогічні ресурси впровадження в освітню галузь інклюзивної парадигми

Вознюк, О. В., Аргіропоулос, Дімітріс, Коновальчук, І. І. (2018) Педагогічні ресурси впровадження в освітню галузь інклюзивної парадигми. Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні: зб. наук. праць / За матеріалами Всеукраїнського науково-практичного семінару "Микола Дмитрович Ярмаченко і сучасна інклюзивна освіта", 2. с. 6-9.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Початок ХХІ століття характеризується духовно-моральною кризою суспільства, виявляючи компенсаторний процес, спрямований на відродження загальнолюдських ціннісних орієнтацій. Одночасно в педагогічних сферах підвищується інтерес до медико-біологічних засад педагогічного процесу як інструменту не тільки покращення здоров’я учасників освітнього процесу, не тільки засобу формування в них навичок здорового способу життя, але й впровадження в освітню галузь інклюзивної парадигми, що спрямована на інтеграцію дітей з особливими потребами в освітній процес української школи, а також на виявлення здоров’язберігаючих ресурсів педагогічних систем.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини > RA0421 Охорона здоров'я. Гігієна. Профілактична медицина
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 17 Жов 2018 06:07
Останні зміни: 17 Жов 2018 06:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27591

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу