Педагогічні ресурси впровадження в освітню галузь інклюзивної парадигми

Вознюк, О. В. and Аргіропоулос, Дімітріс and Коновальчук, І. І. (2018) Педагогічні ресурси впровадження в освітню галузь інклюзивної парадигми. Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні: зб. наук. праць / За матеріалами Всеукраїнського науково-практичного семінару "Микола Дмитрович Ярмаченко і сучасна інклюзивна освіта", 2. pp. 6-9.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Початок ХХІ століття характеризується духовно-моральною кризою суспільства, виявляючи компенсаторний процес, спрямований на відродження загальнолюдських ціннісних орієнтацій. Одночасно в педагогічних сферах підвищується інтерес до медико-біологічних засад педагогічного процесу як інструменту не тільки покращення здоров’я учасників освітнього процесу, не тільки засобу формування в них навичок здорового способу життя, але й впровадження в освітню галузь інклюзивної парадигми, що спрямована на інтеграцію дітей з особливими потребами в освітній процес української школи, а також на виявлення здоров’язберігаючих ресурсів педагогічних систем.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
R Medicine > RA Public aspects of medicine > RA0421 Public health. Hygiene. Preventive Medicine
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 17 Oct 2018 06:07
Last Modified: 17 Oct 2018 06:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27591

Actions (login required)

View Item View Item