Основні аспекти професійно-психологічної готовності педагога до праці в інклюзивному середовищі закладів загальної освіти

Вознюк О. В., Вознюк О. М. (2018) Основні аспекти професійно-психологічної готовності педагога до праці в інклюзивному середовищі закладів загальної освіти. Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи: зб. наукових праць учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Коломия, 30 листопада 2018 р.). С. 101–108.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються основні компоненти професійно-психологічної готовності педагогів до впровадження інклюзивного навчання: технологічний, інформаційний та аксіологічний. Окреслено складові основних компонентів готовності, актуалізація яких особливо важлива на початкових етапах впровадження інклюзивної освіти в освітнє середовище

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 10 Груд 2018 22:49
Оновлення: 10 Груд 2018 22:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27834

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу