Професійне самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах: діагностична та коррекційно-розвивальна робота

Пирог, Г. В., Коробко, Д. (2018) Професійне самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах: діагностична та коррекційно-розвивальна робота. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки, 2 (2). с. 66-71. ISSN 2312-3206

[img]
Перегляд
Text
Download (636kB) | Перегляд

Опис

У статті розкрито результати психодіагностичного дослідження особливостей професійного самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах і виховуються в інтернаті. Проаналізовано зміни у професійних планах, професійній готовності, професійній спрямованості та стратегіях вибору професії вихованців інтернату в результаті проведення корекційно-розвивальної програми.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійне самовизначення, старшокласники, які знаходяться у складних життєвих обставинах (СЖО), професійні плани, професійна готовність, професійна спрямованість, мотивація вибору професії
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: доцент Ганна Пирог
Дата внесення: 17 Січ 2019 15:34
Останні зміни: 17 Січ 2019 15:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27926

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу