Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу

Білюк, І. Л. (2017) Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу. Наукові записки Острозької академії. Серія «Філологічна– Острог (67). с. 45-51.

[img]
Перегляд
Text
Download (480kB) | Перегляд

Опис

Стаття присвячена дослідженню візуальних елементів передачі інформації, що вживаються з метою реклами Олімпійських ігор. Наводяться приклади логотипів Олімпіад (2000–2020 рр.), створених з метою популяризації іміджу спортивних змагань у сучасному комунікативному просторі, а також для привернення уваги цільової аудиторії та акцентування важливої інформації. Вивчений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами. Проаналізовано доцільність використання візуальних елементів, що характеризують об’єкт рекламування.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: логотип, вербальний елемент, візуальний елемент.
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: лаборант Оксана Мозговенко
Дата внесення: 28 Січ 2019 12:47
Останні зміни: 28 Січ 2019 12:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27985

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу