Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу

Білюк І. Л. (2017) Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу. Наукові записки Острозької академії. Серія «Філологічна– Острог (67). С. 45–51.

[img]
Preview
Текст
Download (480kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена дослідженню візуальних елементів передачі інформації, що вживаються з метою реклами Олімпійських ігор. Наводяться приклади логотипів Олімпіад (2000–2020 рр.), створених з метою популяризації іміджу спортивних змагань у сучасному комунікативному просторі, а також для привернення уваги цільової аудиторії та акцентування важливої інформації. Вивчений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами. Проаналізовано доцільність використання візуальних елементів, що характеризують об’єкт рекламування.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: логотип, вербальний елемент, візуальний елемент.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Оксана Мозговенко
Дата подачі: 28 Січ 2019 12:47
Оновлення: 28 Січ 2019 12:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27985

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу