Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу

Григор'єва Т. Ю. (2017) Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (76). С. 17–22.

[img]
Preview
Текст
Download (363kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості формування фонологічної компетенції студентів мовного вузу під час вступно-корективного курсу із застосуванням інтегрованого підходу. Виокремлено основні фонетичні знання і навички, якими повинен оволодіти студент під час курсу, і методичні принципи, які забезпечують інтеграцію завдань з іноземної мови. Визначено характерні труднощі при формуванні фонологічної компетенції. З метою підвищення якості і рівня сформованості даного виду компетенції запропоновано алгоритм опрацювання фонетичного матеріалу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інтегрований підхід, фонологічна компетенція, комунікативний метод, фонетичні навички.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Оксана Мозговенко
Дата подачі: 29 Січ 2019 15:22
Оновлення: 29 Січ 2019 15:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28019

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу