Емоційність та експресивність як риса рекламного дискурсу

Нікуліна А. О. (2018) Емоційність та експресивність як риса рекламного дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. С. 301–304.

[img]
Preview
Текст
Download (232kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: лаборант Юлія Харчишина
Дата подачі: 19 Лют 2019 15:23
Оновлення: 19 Лют 2019 15:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28375

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу