Андрагогічні засади удосконалення навчальної мотивації майбутніх фахівців у процесі магістерської підготовки

Шанскова Т. І., Мірошниченко О. А., Кушева Ж. І. (2017) Андрагогічні засади удосконалення навчальної мотивації майбутніх фахівців у процесі магістерської підготовки. Андрагогічний вісник (8). С. 90–98.

[img]
Preview
Текст
Download (309kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито необхідність застосування андрагогічної моделі у процесі професійної підготовки майбутніх магістрів; проаналізовано особливості формування навчальної мотивації студентів; висвітлено результати дослідження мотиваційної сфери магістрантів; виділено етапи формування навчальної мотивації та подано шляхи її удосконалення в освітньому процесі закладів вищої освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 05 Бер 2019 09:22
Оновлення: 05 Бер 2019 09:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28524

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу