Андрагогічні засади удосконалення навчальної мотивації майбутніх фахівців у процесі магістерської підготовки

Шанскова, Т. І., Мірошниченко, О. А., Кушева, Ж. І. (2017) Андрагогічні засади удосконалення навчальної мотивації майбутніх фахівців у процесі магістерської підготовки. Андрагогічний вісник (8). с. 90-98.

[img]
Перегляд
Text
Download (309kB) | Перегляд

Опис

У статті розкрито необхідність застосування андрагогічної моделі у процесі професійної підготовки майбутніх магістрів; проаналізовано особливості формування навчальної мотивації студентів; висвітлено результати дослідження мотиваційної сфери магістрантів; виділено етапи формування навчальної мотивації та подано шляхи її удосконалення в освітньому процесі закладів вищої освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 05 Бер 2019 09:22
Останні зміни: 05 Бер 2019 09:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28524

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу