Змістовно-методичне забезпечення формування екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку

Максимова, О. О., Ковалюк, Т. А. (2018) Змістовно-методичне забезпечення формування екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія (56). с. 65-69.

[img]
Перегляд
pdf
Download (866kB) | Перегляд

Опис

У статті подається модель формування екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку, основними елементами якої є підходи, якими слід керуватися в цій діяльності, принципи, що оптимізують роботу, напрями діяльності та безпосередній інструментарій вихователя – форми і методи. Репрезентовані в ній механізми формування екологічної компетентності передбачають вплив на когнітивну, мотиваційно-емоційну, ціннісну, поведінкову сфери особистості, який комплексно здійснюється завдяки дотриманню обґрунтованих змістових напрямів та ретельно продуманої методики.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: екологічне виховання, екологічна компетентність, природодоцільна поведінка, змістовно-методичне забезпечення, напрями роботи, форми, методи екологічної роботи.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 27 Бер 2019 09:18
Останні зміни: 27 Бер 2019 09:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28642

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу