Літературна творчість як важливий чинник фахового становлення майбутніх учителів початкової школи

Голубовська І. В., Гаращук К. В. (2018) Літературна творчість як важливий чинник фахового становлення майбутніх учителів початкової школи. Книга в академічному дискурсі : філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти (за матеріалами всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції) / за ред. К. Я. Климової. С. 137–142.

[img]
Preview
Текст
Download (161kB) | Preview

Анотація

Випускники бакалаврату мають усвідомити специфіку красного письменства для дітей, що виразно виявляється на жанрово-тематичному, ідейно-естетичному, сюжетно-композиційному та мовностилістичному рівнях. Даний курс долучає студентів до світової культури, формує в них навички критичної оцінки та ідейно-естетичного аналізу літературних творів. Водночас читання кращих текстів так чи інакше впливає й на самих майбутніх освітян, нерідко викликаючи в них бажання самовиразитися через художнє слово.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Літературна творчість, фахове становлення, початкова школа, вища освіта.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 02 Квіт 2019 11:13
Оновлення: 02 Квіт 2019 11:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28783

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу