Голубовська І. В., Гаращук К. В. (2018) Літературна творчість як важливий чинник фахового становлення майбутніх учителів початкової школи. Книга в академічному дискурсі : філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти (за матеріалами всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції) / за ред. К. Я. Климової. С. 137–142.
|
Текст
Download (161kB) | Preview |
Анотація
Випускники бакалаврату мають усвідомити специфіку красного письменства для дітей, що виразно виявляється на жанрово-тематичному, ідейно-естетичному, сюжетно-композиційному та мовностилістичному рівнях. Даний курс долучає студентів до світової культури, формує в них навички критичної оцінки та ідейно-естетичного аналізу літературних творів. Водночас читання кращих текстів так чи інакше впливає й на самих майбутніх освітян, нерідко викликаючи в них бажання самовиразитися через художнє слово.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Літературна творчість, фахове становлення, початкова школа, вища освіта. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 02 Квіт 2019 11:13 |
Оновлення: | 02 Квіт 2019 11:13 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28783 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |