Голубовська, І. В., Гаращук, К. В. (2018) Літературна творчість як важливий чинник фахового становлення майбутніх учителів початкової школи. Книга в академічному дискурсі : філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти (за матеріалами всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції) / за ред. К. Я. Климової. с. 137-142.
|
Text
Download (161kB) | Перегляд |
Опис
Випускники бакалаврату мають усвідомити специфіку красного письменства для дітей, що виразно виявляється на жанрово-тематичному, ідейно-естетичному, сюжетно-композиційному та мовностилістичному рівнях. Даний курс долучає студентів до світової культури, формує в них навички критичної оцінки та ідейно-естетичного аналізу літературних творів. Водночас читання кращих текстів так чи інакше впливає й на самих майбутніх освітян, нерідко викликаючи в них бажання самовиразитися через художнє слово.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Літературна творчість, фахове становлення, початкова школа, вища освіта. |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 02 Квіт 2019 11:13 |
Останні зміни: | 02 Квіт 2019 11:13 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28783 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |