Вплив реклами на формування особистості юнацтва

Максимець, С. М. (2015) Вплив реклами на формування особистості юнацтва. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали Дев’ятої Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І.В.. pp. 69-72.

[img]
Preview
Text
Download (185kB) | Preview

Abstract

В статті подані результати дослідження впливу реклами на формування особистості юнака, у ході якого з’ясовано рівень тривожності, агресивності, фрустрації особистості, ступінь залежності юнака від групових стандартів та рівень ригідності кожного, що й відображає на скільки юнак може піддаватися впливу рекламних образів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: реклама, формування особистості, тривожність, агресивність, ригідність, фрустрація
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BD Speculative Philosophy
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of General, Developmental and Educational Psychology
Depositing User: лаборант Наталія Баргілевич
Date Deposited: 02 Apr 2019 14:00
Last Modified: 02 Apr 2019 14:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28794

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics