Самоорганізаційні уміння як змістові конструкти професійних компетентностей майбутніх викладачів

Мирончук, Н. М. (2016) Самоорганізаційні уміння як змістові конструкти професійних компетентностей майбутніх викладачів. Zbiόr artykułόw naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej “Pedagogika. Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki”.

[img]
Перегляд
Text
Download (213kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Ключові слова: самоорганізація, викладач вищого навчального закладу, компетентності
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Наталія Мирончук
Дата внесення: 03 Квіт 2019 08:40
Останні зміни: 03 Квіт 2019 08:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28828

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу