Формування рефлексивно-оцінних умінь готовності майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності

Мирончук, Н. М. (2018) Формування рефлексивно-оцінних умінь готовності майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research. ISSN 2474-9400

[img]
Перегляд
Text
Download (298kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Ключові слова: рефлексія, особистісна рефлексія, самоорганізація, професійна діяльність
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Наталія Мирончук
Дата внесення: 03 Квіт 2019 08:50
Останні зміни: 03 Квіт 2019 08:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28834

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу