Формування рефлексивно-оцінних умінь готовності майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності

Мирончук Н. М. (2018) Формування рефлексивно-оцінних умінь готовності майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research. ISSN 2474-9400

[img]
Preview
Текст
Download (298kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рефлексія, особистісна рефлексія, самоорганізація, професійна діяльність
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Миколаївна Мирончук
Дата подачі: 03 Квіт 2019 08:50
Оновлення: 03 Квіт 2019 08:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28834

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу