Андрагогічна діяльність викладача вищої школи в умовах магістратури як системний об’єкт дослідження

Дубасенюк О. А. (2018) Андрагогічна діяльність викладача вищої школи в умовах магістратури як системний об’єкт дослідження. Scientific letters of academic society of Mical Baludansky (6 (3)). С. 37–41. ISSN 1338-9432

[img]
Preview
Текст
Download (378kB) | Preview

Анотація

У статті наголошується на важливості освіти дорослих в умовах ціложиттєвого навчання; розкривається роль методу моделювання, який сприяє систематизації знань про досліджуваний об’єкт. Обгрунтовано андрагогічну модель навчання та виявлено головну її відмінність від педагогічної, яка розглядає дорослих в якості суб’єктів освіти. Представлено і проаналізовано андрагогічні моделі професійно-педагічної освіти

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 03 Квіт 2019 18:26
Оновлення: 03 Квіт 2019 18:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28856

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу