Андрагогічна діяльність викладача вищої школи в умовах магістратури як системний об’єкт дослідження

Дубасенюк, О. А. (2018) Андрагогічна діяльність викладача вищої школи в умовах магістратури як системний об’єкт дослідження. Scientific letters of academic society of Mical Baludansky (6 (3)). pp. 37-41. ISSN 1338-9432

[img]
Preview
Text
Download (378kB) | Preview

Abstract

У статті наголошується на важливості освіти дорослих в умовах ціложиттєвого навчання; розкривається роль методу моделювання, який сприяє систематизації знань про досліджуваний об’єкт. Обгрунтовано андрагогічну модель навчання та виявлено головну її відмінність від педагогічної, яка розглядає дорослих в якості суб’єктів освіти. Представлено і проаналізовано андрагогічні моделі професійно-педагічної освіти

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: асистент Є.С. Панченко
Date Deposited: 03 Apr 2019 18:26
Last Modified: 03 Apr 2019 18:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28856

Actions (login required)

View Item View Item