Концептуальні засади неперервної освіти в системі педагогічної підготовки майбутніх магістрів у контексті акмеологічного підходу

Дубасенюк, О. А. (2017) Концептуальні засади неперервної освіти в системі педагогічної підготовки майбутніх магістрів у контексті акмеологічного підходу. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки : наук. журнал / за заг. ред. Гладкової В.М. (2). pp. 62-69. ISSN 2523-4897

[img]
Preview
Text
Download (396kB) | Preview

Abstract

У статті розкриваються особливості засвоєння майбутніми педагогами концептуальних положень неперервної освіти при вивченні курсу андрагогіки з основами акмеології в умовах магістратури Студенти оволодівають категоріальним апаратом цієї сфери, а також усвідомлюють сутність безперервної освіти, котра розглядається як головний принцип її організації, як система, що охоплює всі рівні освіти від дошкільної до післявузівської. Важливим є акмеологічний підхід до педагогічної підготовки магістрантів, який полягає у виявленні природного потенціалу кожної людини та створенні умов для творчого продуктивного розвитку його інтересів, обдарувань. Магістранти засвоюють особливості та вимоги до навчання дорослих, серед них: самостійність, організація спільної роботи, індивідуалізація, системність, актуалізація результатів навчання, опора на досвід, свобода при виборі цілей, змісту, форм, методів навчання, розвиток освітніх потреб.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: асистент І.О. Денисюк
Date Deposited: 03 Apr 2019 18:28
Last Modified: 03 Apr 2019 18:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28861

Actions (login required)

View Item View Item