Аутсорсинг маркетингу страхових компаній

Ніколаєнко, С. М. (2017) Аутсорсинг маркетингу страхових компаній. Modern economic research: co-operation, banking, public administration in a decentralized environment.

[img]
Перегляд
Text
Download (277kB) | Перегляд

Опис

Прагнення успішно здійснювати підприємницьку діяльність, підвищувати рівень конкурентоспроможності та фінансову стійкість вимагає від керівництва страхових компаній шукати нові форми та методи управління власним бізнесом. Однією з перспективних моделей господарювання, яка дозволить досягти конкурентних переваг, є аутсорсинг.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 05 Квіт 2019 08:07
Останні зміни: 05 Квіт 2019 08:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28939

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу