Клімова, І. О.
(2016)
Маркетингові аспекти розвитку кейтерингу в Україні.
Economy and society: modern for human development.
Опис
Маркетингова діяльність є однією з основних у сфері громадського харчування і має забезпечувати стабільну та конкурентоспроможну діяльність і розвиток суб’єктів маркетингової системи на ринку товарів та послуг. Ресторанний бізнес як одна зі складових громадського харчування є досить перспективним напрямком розвитку економіки та демонструє відносно високий рівень рентабельності. Необхідність проведення маркетингових досліджень в цій галузі є досить актуальною, оскільки кожен п’ятий ресторан після виходу на ринок стає збитковим. Дослідження, що проводяться для закладів харчування, в основному співпадають з класичним набором досліджень, але й відрізняються деякою специфікою.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
Маркетингова діяльність, сфера громадського харчування, стабільна та конкурентоспроможна діяльність і розвиток суб’єктів маркетингової системи на ринку товарів та послуг. Ресторанний бізнес як одна зі складових громадського харчування є досить перспективним напрямком розвитку економіки та демонструє відносно високий рівень рентабельност, проведення маркетингових досліджень, оскільки кожен п’ятий ресторан після виходу на ринок стає збитковим. Дослідження, що проводяться для закладів харчування, в основному співпадають з класичним набором досліджень, специфіка |
Теми: |
H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Підрозділи: |
Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: |
Інна Олександрівна Клімова
|
Дата внесення: |
05 Квіт 2019 10:35 |
Останні зміни: |
05 Квіт 2019 10:35 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28961 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |