Перспективи бенчмаркінгу в аграрному секторі

Клімова І. О. (2016) Перспективи бенчмаркінгу в аграрному секторі. Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи.

[img]
Preview
Текст
Download (153kB) | Preview

Анотація

На сьогоднішній день переважна більшість агропромислових підприємств зіштовхуються з такими проблемами як недосконалість структури управління, неефективна система ціноутворення, неможливість виявити реальний попит споживачів, якісна збутова товарна політика, чітка стратегія розвитку підприємства.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: агропромислові підприємства, недосконалість структури управління, неефективна система ціноутворення, неможливість виявити реальний попит споживачів, якісна збутова товарна політика, чітка стратегія розвитку підприємства.
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 05 Квіт 2019 10:35
Оновлення: 05 Квіт 2019 10:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28962

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу