Проблемність як основа наукового і навчального пізнання

Топузов, О. М. (2008) Проблемність як основа наукового і навчального пізнання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 12-15.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (256kB) | Перегляд

Опис

У статті обґрунтовано важливість поняття проблемності як основи наукового і навчального пізнання. Розкрито основні функції проблемності. Визначено сутність проблемності в умовах організації педагогічного дослідження. Обґрунтовано наукову сутність логіки навчальної проблеми, доцільність її застосування на уроках географії.

Тип елементу : Стаття
Теми: G Географія. Антропологія. Реставрація > G Географія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 08 Жов 2009 10:36
Останні зміни: 14 Серп 2015 19:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2899

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу