Проблемність як основа наукового і навчального пізнання

Топузов О. М. (2008) Проблемність як основа наукового і навчального пізнання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). С. 12–15.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (256kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано важливість поняття проблемності як основи наукового і навчального пізнання. Розкрито основні функції проблемності. Визначено сутність проблемності в умовах організації педагогічного дослідження. Обґрунтовано наукову сутність логіки навчальної проблеми, доцільність її застосування на уроках географії.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: G Географія. Антропологія. Реставрація > G Географія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 08 Жовт 2009 10:36
Оновлення: 14 Серп 2015 19:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2899

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу