Погляд на соціальний маркетинг через призму соціальних змін в українському суспільстві

Калініченко, О. О. (2015) Погляд на соціальний маркетинг через призму соціальних змін в українському суспільстві. Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціольтурному середовищі..

[img]
Перегляд
Text
Download (158kB) | Перегляд

Опис

Розширення соціальних функцій маркетингу в процесі становлення постіндустріального суспільства визначає щораз більший інтерес науковців до аналізу цього соціального феномена. Тож філософське осмислення поняття «соціальний маркетинг», що відображає трансформацію маркетингу у системне соціокультурне явище, є одним з актуальних завдань соціальної науки.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: визначень соціального маркетингу, філософське осмислення, соціальний маркетинг
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 08 Квіт 2019 14:04
Останні зміни: 08 Квіт 2019 14:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29022

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу