Погляд на соціальний маркетинг через призму соціальних змін в українському суспільстві

Калініченко О. О. (2015) Погляд на соціальний маркетинг через призму соціальних змін в українському суспільстві. Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціольтурному середовищі..

[img]
Preview
Текст
Download (158kB) | Preview

Анотація

Розширення соціальних функцій маркетингу в процесі становлення постіндустріального суспільства визначає щораз більший інтерес науковців до аналізу цього соціального феномена. Тож філософське осмислення поняття «соціальний маркетинг», що відображає трансформацію маркетингу у системне соціокультурне явище, є одним з актуальних завдань соціальної науки.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: визначень соціального маркетингу, філософське осмислення, соціальний маркетинг
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 08 Квіт 2019 14:04
Оновлення: 08 Квіт 2019 14:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29022

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу