Критеріальні ознаки виявлення синергетичних рис та ресурсів педагогічних систем та основні принципи їх синергізації

Вознюк, О. В. (2008) Критеріальні ознаки виявлення синергетичних рис та ресурсів педагогічних систем та основні принципи їх синергізації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 87-91. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (276kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовуються критеріальні ознаки виявлення синергетичних ресурсів педагогічних систем, зміст яких одночасно розкриває принципи синергізації освітніх систем, що постають потужним теоретико-методологічним ресурсом їх оптимізації. Зроблено висновок про те, що означені принципи як критеріальні ознаки виявлення синергетичних ресурсів педагогічних систем та відповідний їм зміст реалізації діалектичним чином взаємопов’язані, обумовлюють та потенціюють один одного.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 08 Oct 2009 10:55
Last Modified: 14 Aug 2015 19:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2908

Actions (login required)

View Item View Item