Войцехівська Марія, Федєчкіна Вікторія (2018) Педагогічна риторика як умова ефективної мовленнєвої комунікації в освітній сфері. Полілог (6). С. 61–64. ISSN 2311-1844
|
Текст
Download (258kB) | Preview |
Анотація
Розглянуто актуальність проблеми ефективного, впливового, переконливого мовлення фахівця освітньої сфери. Акцентовано на важливості педагогічної риторики в професійній діяльності фахівця освітньої галузі, зокрема вчителя-словесника. Проаналізовано структуру і зміст колективної монографії, присвяченої педагогічній риториці. Узагальнено, що рецензована праця буде корисною для вчителів-словесників, студентів-філологів, науковців, які цікавляться питаннями риторичної майстерності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | риторика, педагогічна риторика, риторична освіта, риторизація навчального процесу |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 10 Квіт 2019 09:27 |
Оновлення: | 10 Квіт 2019 09:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29095 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |