Педагогічні підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників

Левківський, А. М. (2008) Педагогічні підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 123-126.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (260kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано оцінювання навчальних досягнень учнів. Здійснено методичний аналіз підготовки майбутніх учителів до використання різних систем оцінювання. Визначено відповідні психолого-педагогічні основи взаємопов’язаної діяльності учнів та учителів. Наведено результати експериментальних досліджень.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 08 Жов 2009 11:00
Останні зміни: 14 Серп 2015 19:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2914

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу