Новая холистическая парадигма образования: содержание, цели, средства

Вознюк О. В. (2015) Новая холистическая парадигма образования: содержание, цели, средства. Проблеми освіти: збірник наукових праць. С. 22–32.

[img]
Preview
Текст
Download (567kB) | Preview

Анотація

На основі міждисциплінарного підходу формулюється нова холістична парадигма освіти. Робиться висновок, що одна з сучасних цілей освіти (формування в учнів матеріалістичного світогляду, що відповідає класичній науковій парадигмі) має орієнтуватися на формування в учнів діалектико-містичного, творчого світогляду, що відповідає постнекласичній науковій парадигмі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: An interdisciplinary approach a new holistic paradigm of education is formulated on the basis of. It is concluded that one of the contemporary goals of education (development in the students the materialistic worldview that meets the classical scientific paradigm) should focus on the development in the students' the dialectical-mystical, creative mindset that meets the post-non-classical scientific paradigm.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 12 Квіт 2019 10:09
Оновлення: 12 Квіт 2019 10:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29149

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу