Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість

Зайко, Л. Я. (2015) Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість. Мандрівець (6). с. 50-53.

[img]
Перегляд
Text
Download (139kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач, що депонує: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата внесення: 12 Квіт 2019 12:35
Останні зміни: 12 Квіт 2019 12:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29152

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу