Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість

Зайко Л. Я. (2015) Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість. Мандрівець. № 6. С. 50–53.

[thumbnail of статтяЗайкоМандрівець.pdf]
Preview
Текст
статтяЗайкоМандрівець.pdf

Завантажити (139kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 12 Квіт 2019 12:35
Оновлення: 12 Квіт 2019 12:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29152
ДСТУ 8302:2015: Зайко Л. Я. Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість. Мандрівець. 2015. № 6. С. 50–53.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу