«Успіх» і «невдача» як індивідуально-особистісні кореляти підприємницької поведінки

Дубравськка, Н. М. (2018) «Успіх» і «невдача» як індивідуально-особистісні кореляти підприємницької поведінки. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій (3(37)). с. 82-85.

[img]
Перегляд
Text
Download (213kB) | Перегляд

Опис

У статті здійснено психологічний аналіз індивідуально-особистісних корелятів підприємницької поведінки через категорії «успіх» і «невдача». Розкрито відмінності у сприйманні різних соціальних та професійних груп понять «успіх» і «невдача».

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: підприємництво, професійна дяльність, мотивація, успіх, невдача.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Баргілевич
Дата внесення: 18 Квіт 2019 06:11
Останні зміни: 18 Квіт 2019 06:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29214

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу