«Успіх» і «невдача» як індивідуально-особистісні кореляти підприємницької поведінки

Дубравськка Н. М. (2018) «Успіх» і «невдача» як індивідуально-особистісні кореляти підприємницької поведінки. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій (3(37)). С. 82–85.

[img]
Preview
Текст
Download (213kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено психологічний аналіз індивідуально-особистісних корелятів підприємницької поведінки через категорії «успіх» і «невдача». Розкрито відмінності у сприйманні різних соціальних та професійних груп понять «успіх» і «невдача».

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: підприємництво, професійна дяльність, мотивація, успіх, невдача.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: лаборант Наталія Баргілевич
Дата подачі: 18 Квіт 2019 06:11
Оновлення: 18 Квіт 2019 06:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29214

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу