Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Портницька Н. Ф., Тичина І. М., Лесик С. М. (2018) Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Корекційна педагогіка. вісник Всеукраїнської асоціації корекційних педагогів: науково-практичний журнал (1). С. 13–16.

[img]
Preview
Текст
Download (278kB) | Preview

Анотація

У статті представлений досвід співпраці спеціальної школи-інтернату та університету у системі підготовки студентів-психологів до роботи з дітьми з розладами інтелектуальної діяльності. Здійснено опис етапів включення майбутніх психологів до діагностичної та корекційно-тренінгової роботи, труднощі, з якими тикаються студенти. Представлено результати рефлексії студентами найпростіших способів налагодження спільної діяльності з учнями-школи-інтернату

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: діагностична робота, корекційно-тренінгова робота, розлади інтелектуальної діяльності
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Наталія Федорівна Портницька
Дата подачі: 24 Квіт 2019 06:11
Оновлення: 24 Квіт 2019 06:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29292

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу