Портницька Н. Ф., Тичина І. М., Лесик С. М. (2018) Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Корекційна педагогіка. вісник Всеукраїнської асоціації корекційних педагогів: науково-практичний журнал (1). С. 13–16.
|
Текст
Download (278kB) | Preview |
Анотація
У статті представлений досвід співпраці спеціальної школи-інтернату та університету у системі підготовки студентів-психологів до роботи з дітьми з розладами інтелектуальної діяльності. Здійснено опис етапів включення майбутніх психологів до діагностичної та корекційно-тренінгової роботи, труднощі, з якими тикаються студенти. Представлено результати рефлексії студентами найпростіших способів налагодження спільної діяльності з учнями-школи-інтернату
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | діагностична робота, корекційно-тренінгова робота, розлади інтелектуальної діяльності |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Наталія Федорівна Портницька |
Дата подачі: | 24 Квіт 2019 06:11 |
Оновлення: | 24 Квіт 2019 06:11 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29292 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |