Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М., Лесик, С. М. (2018) Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Корекційна педагогіка. вісник Всеукраїнської асоціації корекційних педагогів: науково-практичний журнал (1). с. 13-16.
|
Text
Download (278kB) | Перегляд |
Опис
У статті представлений досвід співпраці спеціальної школи-інтернату та університету у системі підготовки студентів-психологів до роботи з дітьми з розладами інтелектуальної діяльності. Здійснено опис етапів включення майбутніх психологів до діагностичної та корекційно-тренінгової роботи, труднощі, з якими тикаються студенти. Представлено результати рефлексії студентами найпростіших способів налагодження спільної діяльності з учнями-школи-інтернату
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | діагностична робота, корекційно-тренінгова робота, розлади інтелектуальної діяльності |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач, що депонує: | доцент Наталія Федорівна Портницька |
Дата внесення: | 24 Квіт 2019 06:11 |
Останні зміни: | 24 Квіт 2019 06:11 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29292 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |