Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст

Дубасенюк О. А. (2014) Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст. Вісник Черкаського університету (30). С. 65–73. ISSN 2079-2573

[img]
Preview
Текст
Download (428kB) | Preview

Анотація

У статті аналізуються особливості професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога в акме-історичному контексті (XX-початок XXI ст.). Виявлено тенденції: структуризації, концептуалізації наукового знання, гуманізації, гуманітаризації, неперервності освіти і виховання, акмеологізації – інтеграції, орієнтації на вищі досягнення у професійній виховній сфері.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 06 Трав 2019 13:24
Оновлення: 06 Трав 2019 13:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29347

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу