Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст

Дубасенюк, О. А. (2014) Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст. Вісник Черкаського університету (30). с. 65-73. ISSN 2079-2573

[img]
Перегляд
Text
Download (428kB) | Перегляд

Опис

У статті аналізуються особливості професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога в акме-історичному контексті (XX-початок XXI ст.). Виявлено тенденції: структуризації, концептуалізації наукового знання, гуманізації, гуманітаризації, неперервності освіти і виховання, акмеологізації – інтеграції, орієнтації на вищі досягнення у професійній виховній сфері.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 06 Трав 2019 13:24
Останні зміни: 06 Трав 2019 13:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29347

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу