Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст

Дубасенюк, О. А. (2014) Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст. Вісник Черкаського університету (30). pp. 65-73. ISSN 2079-2573

[img]
Preview
Text
Download (428kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються особливості професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога в акме-історичному контексті (XX-початок XXI ст.). Виявлено тенденції: структуризації, концептуалізації наукового знання, гуманізації, гуманітаризації, неперервності освіти і виховання, акмеологізації – інтеграції, орієнтації на вищі досягнення у професійній виховній сфері.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: асистент Є.С. Панченко
Date Deposited: 06 May 2019 13:24
Last Modified: 06 May 2019 13:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29347

Actions (login required)

View Item View Item