Базові поняття термінологічної системи компетентнісної проблематики професійної підготовки вчителя

Дубасенюк, О. А. (2015) Базові поняття термінологічної системи компетентнісної проблематики професійної підготовки вчителя. Освіта для сучасності = Edukacja dla wspolczesnosci : зб. наук. пр. : у 2 т. /; редкол. : В.Г. Кремень (голова), В.П. Андрущенко, Н.Г. Ничкало, Ф. Шльосек (заст. голови) та ін., 1. с. 526-532.

[img]
Перегляд
Text
Download (385kB) | Перегляд

Опис

У статті аналізуються базові поняття терміносистеми компетентнісної проблематики. Виявляються особливості компетентнісного підходу, розглядається сутність та специфіка основних понять: «компетентність», «професійна компетентність», «компетенція», «готовність». Досліджувані поняття постають не тільки взаємнодоповнюючими категоріями, але й генетично орієнтованими, при цьому компетенція може розглядатися як особистісна база для формування і розвитку компетентності. Представлено результати діяльності Житомирської науково-педагогічної школи «Професійна педагогічні підготовка майбутніх учителів», дослідниками якої упродовж багатьох років здійснюється дослідження поняттєвого масиву дефініцій компетентнісного підходу, а також здыйснювався моніторинг рівня навчальних досягнень студентів та вивчення організації навчальної діяльності майбутніх учителів на основі впровадження компетентнісного підходу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 09 Трав 2019 19:12
Останні зміни: 09 Трав 2019 19:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29380

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу