До проблеми побудови нової парадигми дошкільної освіти

Вознюк, О. В., Тарнавська, Н. П. (2019) До проблеми побудови нової парадигми дошкільної освіти. практичної інтернет-конференції, м. Переяслав-Хмельницький, 28–29 березня 2019 р. / за заг. ред. Л. О. Калмикової, Н. В. Гавриш. Переяслав-Хмельницький. ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». с. 30-31.

[img]
Перегляд
Text
Download (289kB) | Перегляд

Опис

Концепція функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини дозволяє стверджувати, що розвиток людини в аспекті психічних функцій йде від правої півкулі до лівого, а від неї до їх функціонального синтезу, який реалізує фундаментальну психічну функцію – дипластію (парадоксальну здатність людини поєднувати в одному психоментальному контексті протилежні, що виключають одне одного, поняття, образи, емоційні стани), яка постає основною характеристикою творчо-парадоксального мислення – мети й інструменту освітнього процесу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 15 Трав 2019 06:12
Останні зміни: 15 Трав 2019 06:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29402

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу