Вознюк, О. В., Тарнавська, Н. П. (2019) До проблеми побудови нової парадигми дошкільної освіти. практичної інтернет-конференції, м. Переяслав-Хмельницький, 28–29 березня 2019 р. / за заг. ред. Л. О. Калмикової, Н. В. Гавриш. Переяслав-Хмельницький. ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». с. 30-31.
|
Text
Download (289kB) | Перегляд |
Опис
Концепція функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини дозволяє стверджувати, що розвиток людини в аспекті психічних функцій йде від правої півкулі до лівого, а від неї до їх функціонального синтезу, який реалізує фундаментальну психічну функцію – дипластію (парадоксальну здатність людини поєднувати в одному психоментальному контексті протилежні, що виключають одне одного, поняття, образи, емоційні стани), яка постає основною характеристикою творчо-парадоксального мислення – мети й інструменту освітнього процесу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 15 Трав 2019 06:12 |
Останні зміни: | 15 Трав 2019 06:12 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29402 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |